torsdag 31. oktober 2013

Retro plakater

Hei på dere!

Her går dagene i oppussing, men det går mot sin slutt, endelig skulle jeg vel si. Gler meg til å bare telle ned mot jul, bake og lage julepynt sammen med småjentene mine. Dessverre får jeg ikke til å være ut og trimme så ofte som jeg skulle ha ønsket fordi jeg rett og slett er veldig gravid om dagen. Tredje svangerskap og bekkenet tok visst kveld tidlig den her gangen. Etter å ha fuget sprekker i tregulvet noen timer en kveld, kom jeg meg ikke opp av sofaen neste dag, som noen kjørt en kniv rett i meg. Ikke at jeg opplevd å få en kniv i meg, heldigvis, men jeg kan forestille meg at det må føles slik. Men... jeg skal ikke klage så mye om gravide plager her, fasten det bare er slik vi gravide er inrettet.

Idag surfet jeg rundt litt på nett etter kule plakater og fant denne råkule butikken på Etsy.com. Sjekk den ut, må være himmelen for den som liker retro eller grafisk interiør. 






Ha en toppers kveld, plutselig er jeg her igjen. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar