onsdag 25. desember 2013

1:e Juledag

Hei! Håper dere har en fin og avslappende juleferie allesammen. Må innrømme at her er det faktisk litt kjedelig uten alle barn, men litt godt er det jo også i disse høygravide tider. Eldstesnuppa kommer nå hjem om få dager igjen, og vi gleder oss til å bli fulltallige her. På tal om eldstejenta så har jeg bestillt noen nye klær til henne på HM-salget nå etter jul. Det går jo faktisk an å handle når det er 50-70 % avslag på alt. Det ble noen nye bukser, gensre og undertøy i garderobeskapet, det trengte hun, og hun blir nok glad å få frisket opp i skapet sitt igjen tenker jeg.

Jeg tok noen bilder ut med det nye(brukte) Canon EOS 550D kamerat jeg fikk i julegave av min kjære idag. Vet ikke om det ble helt vellykket, jeg må nok sette meg inn i kamerat før jeg får opp kvaliteten på bildene, men artig å prøve seg frem med speilrefleks! Jeg elsker å fotografere, det gir stor glede og er blitt en perfekt hobby nå som jeg er mer stedfast og livet som globentrotter og festløve offisielt er over :)

Ha en fin tid frem mot nyttår dere!

Lille jenta mi ut på tomta idag.

Eva vil bestandig inn i fjøset å lete rundt etter ting.


Den fine siden av huset våres, der vinduene er blitt riktig plassert. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar