lørdag 7. desember 2013

Lussekatter 2:e søndag i advent

Idag har jeg bakt lussekatter el safranboller og vanlige grove boller til adventsfrukost her i morgen (Fikk meg forresten et aldri så lite sjokk over prisen på safran, 150 kr /gr !!). Det blir med disse 40 lussekattene, for å si det sån ;-))
 Ellers har vi har besøk av min samboers datter fra tidligere forhold, da er det ekstra koselig å gjøre noe alle sammen, som hører julen til. Jeg håper og å få tatt årets julekortbilde mens gjengen aker etter adventsfrukosten i morra, vi er så heldige å ha en perfekt akebakke på egen tomt :) Det har snødd(og tordnet!) i hele dag, men i morgen er det meldt brukbart vær igjen, så jeg krysser fingrene ungene får seg en fin tur i akebakken i morgen formiddag :-)

Ønsker alle en fin og avslappende 2:e søndag i advent.
 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar