fredag 29. november 2013

Første helg i advent

Hei på dere! Vi har besøk av min familie og koser oss ilag. Idag spiste vi en sen frukost, og siden snuppa hadde fri grunnet planleggingsdag på skolen, baket vi pepperkaker og pyntet i huset til advent. Alt er egentlig topp... men jeg sliter generelt med humøret om dagen kjenner jeg og hormontrollet har våknet igjen nå i siste innspurt av svangerskapet, jeg går i taket for ingenting :-(   og vedrørende dette kan jeg bare si at  - J e g  e r  s å  l e i  a v  h o r m o n e r  o g  h u m ø r s v i n g n i n g e r - Har forresten vært gravid el ammet i mange år nå føles det ut som. Setter punktum finale med dette siste barnet, det råder enighet der, he he :)  Å få barna har vært fantastisk, men ikke bare en dans på roser og gå gravid år etter år og amme samtidig som du pusser opp hus. Det kan jo skje ting underveis, som oppleves vanskelig og tar tid å komme seg gjennom. Allikevel, jeg  e r  heldig og jeg føler meg heldig.

 Men greit å få frem, livet er ikke bestandig en dans på roser. Det gjelder å finne glede i de små hverdags øyeblikkene.

Adventsstjernerne er kommet opp rundt om i huset.

 
En halmbukk i vinduet og en bolle med mandariner, ikke mer som skal til for å skape litt julekos.

En liten søt nisse som hengt med i mange år

Håper alle har en fin-fin tid nå frem mot jul.




1 kommentar:

  1. Hei! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din og her likte jeg meg! :) Så flott kjøkken dere har fått og så koselig med julestjernen i det fine vinduet deres.

    Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlett